Zero Killed – taktyczny, multiplayerowy FPS w VR

Czas się uzbroić, zbudować drużynę i dołączyć do walki. Wczesny Dostęp Zero Killed na Steam właśnie wystartował

Zamknięte beta testy Zero Killed właśnie się zakończyły, a gra stała się dostępna dla wszystkich fanów taktycznych FPSów w VR za pośrednictwem Wczesnego Dostępu na Steam. Wszyscy posiadacze HTC Vive lub Oculus Rift mogą wreszcie wejść do Strefy, stać się jednym z Zer i pokazać na co ich stać na polu walki.

 

Zero Killed pozostanie we Wczesnym Dostępie na Steam przez najbliższe 2 miesiące tak, aby developerzy mogli kontynuować prace nad wszystkimi założeniami rozgrywki i zmianami, które zasugerowała społeczność w czasie zamkniętej bety. Pełna premiera gry na HTC Vive oraz Oculus Rift została zaplanowana na 30. listopada tego roku. W kolejnych miesiącach gra zadebiutuje również na PS VR.

Zero Killed

O ZERO KILLED

Zero Killed to jedyna w swoim rodzaju mieszanka taktycznego podejścia do rozgrywki znanego z Rainbow Six Siege’s, ekscytujących potyczek PvP rodem z Counter-Strike’a i szerokiego wyboru gadżetów, które do dyspozycji graczy oddaje SWAT 4. Gracze wcielają się w postać jednego z Zer. Wyjętych spod prawa profesjonalistów, którzy porzucili przeszłość i zerwali wszelkie kontakty z dotychczasowymi zleceniodawcami. Korporacjami, które korzystały z ich usług, aby nielegalnie pozyskiwać Petronium – nieznany wcześniej pierwiastek o wysokich właściwościach przewodzących, wydobywany na zdewastowanym terenie tzw. Strefy.

W Zero Killed duży nacisk położono na współpracę i komunikację w zespole. Oba element są kluczowe dla właściwego reagowania na dynamicznie zmieniającą się sytuację na polu walki. Gracze będą mogli zbudować swoją drużynę z 10. zupełnie różnych postaci. Od ciężko opancerzonego, wolnego, ale odpornego na obrażenia Big Foota, przez A.N.D. – hakera wyposażonego w cały arsenał elektronicznych gadżetów, po Ox’a – speca od materiałów wybuchowych. Każda z dostępnych postaci operuje innym wyposażeniem i dysponuje innymi umiejętnościami tak, aby jej wybór każdorazowo wymagał od graczy zmiany w podejściu do taktyki i stylu gry. W efekcie zwycięstwo w Zero Killed będzie wymagało planowania, przewidywania ruchów przeciwnika, taktycznego myślenia oraz trafnej oceny sytuacji na polu walki.

Zero Killed

GŁÓWNE CECHY ROZGRYWKI:
  • Tryb multiplayer 4 vs. 4;
  • 10 zupełnie odmiennych postaci do wyboru, z ich unikalnymi umiejętnościami, wyposażeniem i osobowościami;
  • 4 tryby rozgrywki:

– Data Steal
– Domination
– Hunt (niedostępny w wersji Early Access)
– Tournament

  • 3 odmienne lokacje:

– Nuclear
– Suburbs
– Sewers

  • Płynne przemieszczanie się po świecie gry bez skokowej teleportacji z punktu A, do punktu B i bez ryzyka, że wróg zmaterializuje się nagle za Twoimi plecami. Poruszanie się w grze obejmuje bieganie, wspinanie oraz zjeżdżanie po drabinie. Nasza autorska technologia pozwoliła nam uniknąć znanych problemów związanych z dynamicznym przemieszczaniem się w grach VR, zapewniając jeszcze większa immersję;
  • Mnóstwo sprzętu i gadżetów, które można wykorzystać, żeby zdobyć przewagę na polu walki. Od granatów, przez miny, sonary, osłony i wiele więcej!
  • Wzorowane na prawdziwym polu walki interakcje z otoczeniem i przedmiotami. Wróg rzucił w Ciebie granatem? Odrzuć go z powrotem! Kolega z oddziału walczy pod ciężkim ostrzałem i kończy mu się amunicja? Rzuć mu swój zapasowy magazynek! Rób wszystko to, co normalnie zrobiłbyś w trakcie walki;
  • Realistyczne odwzorowanie zachowania broni obejmujące odrzut, model uszkodzeń oraz penetrowanie przeszkody przez pocisk. Wszystkie modele broni zostały wyposażone w dobrze sprawdzające się w VR celowniki holograficzne, a niektóre otrzymały dodatkowo celowniki laserowe;
  • Otoczenie, które można zniszczyć, zmieniając tym samym sytuację na polu walki. Drzwi blokują drogę, a wróg ukrywa się za osłoną? Rozwal je, albo wysadź. I nie zapomnij trzymać się nisko, chować i pozostawać w ciągłym ruchu. Nieruchomy, dobrze widoczny cel, to martwy cel.
  • System oznaczania mający kluczowe znaczenie dla powodzenia misji. Nie zapominaj, że poznanie pozycji wroga, daje Ci przewagę nie do przecenienia.

Zero Killed

Grę można już zakupić w ramach Wczesnego Dostępu na Steam: https://store.steampowered.com/app/645930/Zero_Killed/, w cenie 12,49 EUR oraz na Oculus Store: https://www.oculus.com/experiences/rift/2041530245867392 w cenie $14,99.

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na oficjalnej stronie: http://playzerokilled.com/, Steam: https://store.steampowered.com/app/645930/Zero_Killed/, Facebooku oraz Twitterze.