To już drugi rekord tego tytułu. Wcześniej The Division zostało najszybciej sprzedającą się grą Ubisoftu, generując przez pierwszych pięć dni sprzedaży 330 milionów dolarów przychodu (w wersji fizycznej i cyfrowej na dzień 12 marca). Z informacji przekazanych przez producenta wynika, że aktualnie w The Division gra już 1,2 miliona osób spędzając przy grze w sumie ponad 100 milionów godzin.
The Division zajmujący w branży pozycję najlepiej sprzedającej się nowej marki w ciągu tygodnia od premiery to dla nas niesamowite osiągnięcie. Jesteśmy bardzo dumni z naszych zespołów i wdzięczni ponad milionowi graczy, którzy przekazali nam opinie czy okazali wsparcie. The Division to najnowszy przykład naszej unikalnej możliwości dostarczenia wciągającej rozgrywki, która mocno angażuje graczy i zachęca do dzielenia się wrażeniami z rodziną czy przyjaciółmi – Yves Guillemot, CEO i współzałożyciel Ubisoftu.
Pozostaje nam jedynie pogratulować udanego tytułu i życzyć powodzenia w dalszych produkcjach!