Firma Electronic Arts podczas omawiania wyników finansowych pochwaliła się, że na półki sklepowe powędrowało już 14 milionów sztuk gry Star Wars: Battlefront – strzelanki studia DICE.
Dodano także, że dla 15% graczy bawiących się w Star Wars: Battlefront była to pierwsza zakupiona produkcja tego wydawcy. Projekt powstał na licencji udzielonej przez korporację Disney. Zyski ze sprzedaży pojedynczego egzemplarza na pewno są niższe niż w przypadku autorskich marek EA. Ale i tak projekt bez wątpienia okazał się bardzo opłacalny.
Sukces gry sprawił, że nikt nie był zaskoczony, gdy Electronic Arts potwierdziło, że Star Wars: Battlefront 2 znajduje się już w produkcji. Jednocześnie wydawca ogłosił, że przez najbliższych kilka lat zamierza każdego roku wypuszczać przynajmniej jedną grę opartą na licencji Gwiezdnych Wojen. Kontynuacja gry ma trafić do sprzedaży w przyszłym roku. W 2018 otrzymamy nieujawniony jeszcze projekt, nad którym pracuje znane z serii Dead Space studio Visceral Games. Przypomnijmy, że Star Wars: Battlefront trafiło do sprzedaży w listopadzie zeszłego roku, w wersjach na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Do tej pory ukazały się dwa duże płatne dodatki DLC, zatytułowane Bitwa o Jakku oraz Zewnętrzne Rubieże. W planach są trzy kolejne rozszerzenia tego typu.