GAMENERD.PL

MY.GAMES Store oferuje twórcom gier korzystny podział wpływów

my.games store gamenerd

Międzynarodowa firma growa MY.GAMES ogłosiła nowy plan prowizji dla twórców decydujących się na dystrybucję swoich tytułów za pośrednictwem platformy MY.GAMES Store. Nowa opcja oferuje podział przychodów w wysokości 90/10, przy czym 90% przychodów trafia do dewelopera, a 10% do platformy. Nowy podział przychodów dotyczy wszystkich zakupów dokonanych w ramach własnych kampanii reklamowych dewelopera

Aby zakwalifikować się do zwiększonego przychodu, twórcy muszą najpierw wygenerować możliwy do śledzenia link poprzez „Konto Twórcy” w sklepie MY.GAMES. Link można następnie wykorzystać w dowolnych kampaniach reklamowych na platformach, takich jak Facebook, Google, kanałach streamingowych i blogach. Zakupy, które są następnie dokonywane za pomocą linku, automatycznie zapewniają 90% przychodów dewelopera.

Za pośrednictwem „Konta Twórcy” deweloperzy mogą również monitorować wszystkie ważne parametry dla swojej gry, w tym współczynniki klikalności, rejestracje, płacących użytkowników i liczbę powracających użytkowników. Dzięki tym danym deweloper może zmaksymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych, a także uzyskać dostęp do wyższego podziału przychodów.

„W tym miesiącu przypada rocznica MY.GAMES. Chcemy świętować fantastyczny pierwszy rok, dzieląc się naszym sukcesem z naszymi twórcami.”- powiedział Rodion Kotelnikov, szef sklepu MY.GAMES. „Zwiększymy udział w przychodach dla wszystkich zespołów, które chcą promować swoje gry na naszej platformie. Dostarczone przez nas metadane zapewnią im wyraźny dowód ruchu generowanego przez ich strategie marketingowe.”

Sklep MY.GAMES został uruchomiony w wersji beta w grudniu 2019 roku, stając się platformą dla wszystkich tytułów MY.GAMES, w tym niezwykle popularnej serii Conqueror’s Blade oraz Warface. Sklep stale się rozwija, oferując ponad 150 tytułów od ponad 50 studiów i wydawców. Od czasu debiutu liczba zarejestrowanych użytkowników stale rośnie, zwiększając się trzykrotnie w pierwszym kwartale 2020 roku.

Oprócz nowej prowizji za ruch generowany przez deweloperów, MY.GAMES Store oferuje standardowy podział przychodów 70/30 dla zysków generowanych przez platformę. Przychody te są inwestowane w dalszy rozwój platformy i przyciąganie nowych użytkowników poprzez zróżnicowane działania.

„Włożyliśmy całe serce i duszę w opracowanie inteligentnego podejścia do publikowania treści w sklepie MY.GAMES Store, aby stać się najlepszą platformą zarówno dla twórców, jak i graczy na całym świecie.” – powiedział Vasily Maguryan, CEO MY.GAMES. „Chociaż MY.GAMES ma rok, nasz zespół istnieje na rynku gier od ponad 13 lat. W tym czasie współpracowaliśmy z setkami różnych firm i deweloperów. To bogate doświadczenie było dla nas niezbędne przy podejmowaniu decyzji, jak powinien wyglądać sklep MY.GAMES, jeśli ma stać się jedną z najbardziej konkurencyjnych platform na rynku.”

Komentarze

Ostatnie wpisy:

Obserwuj nas