IMGN.PRO zależy na dostarczeniu graczom jak najbardziej różnorodnych doświadczeń płynących z rozgrywki, dlatego na Gamescom zabierają wyjątkowo zróżnicowane tytuły! Targi w Kolonii zaczynają się już jutro, a globalny developer i wydawca zachęca do zapoznania się z kilkoma niezwykłymi grami.
Globalny wydawca i developer IMGN.PRO zaprasza na Gamescom! Wpadnij i zobacz rozgrywkę My Memory of Us – wzruszającej historii o parze małych przyjaciół, osadzonej w wojennych czasach. Sprawdź Seven: The Days Long Gone; opowieść o zdegenerowanym, futurystycznym świecie fantasy, pełną złoczyńców i złodziei… Oraz nie zapomnij o groteskowym Symmetry, w którym zostaniesz zmuszony do podjęcia drastycznych kroków, aby przetrwać. Kto wie, być może będziesz musiał nawet… zjeść swojego towarzysza.
Wszystkich chętnych do zagrania i poznania twórców odpowiedzialnych za poniższe tytuły zapraszamy do biznesowej hali 2.1, stoisko 028. Czekają na Was świetne gry:
MY MEMORY OF US to pozbawiona przemocy, side-scrollowa gra logiczna od Juggler Games, opowiadająca o dwójce przyjaciół, którzy świetnie się uzupełniają. Każde ma swoje indywidualne umiejętności, ale dopiero działając w parze mogą przezwyciężyć wszystkie przeciwności losu. Wiedzą, że mają siebie, a ich przyjaźń pomoże im w trudnych momentach. Wychodząc naprzeciw kolejnym wyzwaniom, jakie narzuca im wojenna rzeczywistość, nie zapominają o tym, co potrafi być ważniejsze niż przetrwanie – o nadziei. To ona pozwala im zachować pogodę ducha, pomaga czerpać radość z prostych przyjemności i choć na chwilę odciąć się od koszmaru życia codziennego. Wojna jest dla nich niezrozumiała, ale czy można zrozumieć coś tak potwornego…? My Memory of Us pojawi się na Gamescomie w formie dema hands-off na PC.
SEVEN: THE DAYS LONG GONE to izometryczne RPG w 3D od Fool’s Theory, w którym gracze mogą bez ograniczeń eksplorować sandboksowy świat Imperium Vetrall. Na Gamescomie będzie dostępne w postaci prezentacji hands-off na PC. Wprowadzone do gry poruszanie się systemem parkourowym nie tylko pozwala na swobodne omijanie przeszkód niezależnie od ich wielkości i rozmieszczenia, ale również redefiniuje założenia rozgrywki klasyczne dla tego gatunku. Akcja toczy się wiele lat po tym, jak świat Seven został dotknięty apokalipsą. Gracz wciela się w postać opętanego przez starożytnego demona mistrza złodziei, który zostaje zesłany na więzienną wyspę Peh – miejsce, w którym splatają się ze sobą pozostałości po zaawansowanej technologicznie cywilizacji z zabobonami rodem ze średniowiecza. Peh stanie się areną spisków, odkryć i zdrad… a główny bohater zostanie postawiony przed przed najtrudniejszą misją w swojej karierze.
SYMMETRY rozgrywa się na opuszczonej, mroźnej planecie. Gracz jest odpowiedzialny za losy grupy naukowców, których statek rozbił się w tym nieprzyjaznym środowisku, zwabiony tajemniczym sygnałem. Cel to naprawa ich środku podróży, aby umożliwić postawionym w ekstremalnej sytuacji bohaterom ucieczkę. Głęboka i urzekająca fabuła jest wzbogacona przez nastrojową ścieżkę dźwiękową i oprawę graficzną, które podkreślają dwuznaczną atmosferę Symmetry. Zadaniem gracza jest zarządzanie funkcjami życiowym członków ekipy, które jest kluczowe dla ich przetrwania – ma więc kontrolę nad jedzeniem, odpoczynkiem, zdrowiem psychicznym i indywidualnymi umiejętnościami postaci. Oprócz tego musi naprawić statek tak szybko, jak to możliwe, zbierając wszystkie potrzebne elementy, oraz stanąć w obliczu trudnych wyborów moralnych, które będą miały wpływ na wynik całej ekspedycji. Symmetry pojawi się na Gamescomie w formie prezentacji hands-off.