Darmowe demo Project Downfall – cyberpunkowej, dynamicznej strzelanki w stylu retro okraszonej elementami przygodowymi, czeka na Steam!
Spróbuj swoich sił w tej unikatowej, krwistej strzelance, którą gracze już określają mianem „dynamicznej gry akcji wypełnionej elementami przygodowymi, które nosi ze sobą śmiertelne konsekwencje”. Darmowe demo Project Downfall jest od dziś dostępne na Steam wraz z potężną aktualizacją wczesnodostępowej wersji gry.
Gotów czy nie Twoja psychodeliczna przygoda właśnie się rozpoczyna. A zatem przeładuj broń, łyknij garść dopalaczy i zanurz się w mrokach europejskiego mega miasta – Crimson Tide. Metropolii niepodobnej do żadnej innej. Wypełnionej poświatą neonów, porywającej muzyki i oprychów, którzy jeszcze nie wiedzą, że Twoja zakazana gęba będzie prawdopodobnie ostatnim widokiem w ich życiu.
Project Downfall zdobył ostatnio pierwsze miejsce w konkursie BIG INDIE PITCH w trakcie White Nights Amsterdam 2020 dzięki wzbogaceniu gry o liczne usprawnienia. Te zarówno planowane przez samych twórców jak i zasugerowane przez społeczność graczy w trakcie pierwszego roku przebywania gry we Wczesnym Dostępie. Niektóre z najważniejszych zmian to m. in.:
- Całkowicie przerobiony pierwszoosobowy system poruszania się. Zalety tej zmiany są OGROMNE i objęły m. in. płynniejszy ruch oraz wierniejsze oddanie fizyki uwzględniające np. rzeczywistą masę obiektów;
- Kompletnie odmieniona reprezentacja graficzna oraz system animacji dla niektórych broni, jak karabin, strzelba, wiatrówka czy nóż. Podobnie jak wprowadzenie nowych animacji ataków wręcz;
- Dodanie do gry sporej liczby elementów otoczenia, które można zniszczyć i wykorzystać w walce do obrony czy ataku. Od teraz można eliminować wrogów jednym super kopnięciem z wykorzystaniem wszystkiego, co się nawinie po drodze. Stoły, beczki, worki śmieci, kontenery, a nawet hydranty czy wybuchające samochody. Serwuj kopniaki, rozłupuj czaszki i oddawaj salwy celnych strzałów wykorzystując przy tym elementy otoczenia. Liczba możliwości i kombinacji jest ograniczona niemal wyłącznie przez Twoją wyobraźnię. Pamiętaj jednak, że przeciwnicy nie pozostaną Ci dłużni. Od teraz zyskali bowiem możliwość zniszczenia osłony, za którą się ukrywasz.
- Liczne zakończenia i nieliniowa fabuła. Pogrąż się w otchłani szaleństwa, albo odkryj spisek sięgający najwyższych szczebli. A może po prostu zrób zadość swojemu alter ego jako Karmazynowy Żniwiarz? Scenariusz może przybrać zupełnie nieoczekiwany obrót, zależnie od podejmowanych przez Ciebie wyborów;
- System postępu w grze oparty o upływ czasu, zamiast tradycyjnie o kolejne, pokonywane poziomy. Z uwagi na nieliniowość fabuły Project Downfall rozgrywa się na przestrzeni ośmiu dni. Podejmowane przez Ciebie decyzje będą więc wpływały na to, jaki poziom uda Ci się odblokować danego dnia;
- Spora liczba rozmaitych statystyk i konsekwencji jakie za sobą pociągają. Dokładnie tak jak w Dark Souls, pozornie nieistotne wybory mogą mieć znaczący wpływ na dalszy przebieg rozgrywki, a nawet poprowadzić Cię jedną konkretną ścieżką, zamiast innej;
- Do gry dodano wolniejsze, bardziej klimatyczne intro wraz ze zaktualizowanymi początkowymi poziomami;
Wskaźnik świadomości – gracz otrzymał możliwość uruchomienia tzw. Szóstego Zmysłu, który poza dźwiękami otoczenia, będzie go informował dodatkowo, z jakiego kierunku zbliża się zagrożenie; - A poza tym nowe poziomy, wrogowie, bronie i więcej fantastycznej muzyki!
A to tylko początek ponieważ już na przyszły tydzień, pomiędzy 10 a 12 czerwca, planowana jest kolejna aktualizacja, która obejmie m. in. odblokowanie jednej z pierwszych gier na konsoli w domu gracza, pt. „Chaingun Harry”. Zainteresowani kolejnymi zmianami, zarówno przeszłymi jak i planowanymi oraz ogólnym postępem prac nad grą powinni uważnie śledzić informacje pojawiające się pod tym linkiem: https://steamcommunity.com/app/992730/allnews/.
O PROJECT DOWNFALL
Project Downfall to dynamiczna, cyberpunkowa strzelanka w stylu retro, wymagająca od gracza umiejętnego korzystania z osłon i medykamentów, zależnie od dynamicznie zmieniającej się sytuacji na polu walki. Jesteś na prochach, skończyła Ci się amunicja, a złol przed Tobą właśnie przeładowuje obrzyna? Zastosuj strategię: podbieg i cios, a następnie obserwuj, jaki piękny łuk w powietrzu zatacza Twój przeciwnik. Uchylaj się przed kulami, żeby zwiększyć mnożnik punktów. A przede wszystkim rozrywaj niemilców na strzępy za pomocą całego dostępnego arsenału, w tym: kilku różnych strzelb, minigunów, berretty, katany, a nawet ołowianej rury.
GŁÓWNE CECHY ROZGRYWKI:
- Dynamiczna strzelanka, która przetestuje Twoją zręczność i spryt;
- Nieliniowa fabuła z kilkoma zakończeniami, osadzona w dystopijnej, cyberpunkowej przyszłości (element, który będzie systematycznie rozbudowywany i dodawany w trakcie Wczesnego Dostępu);
- Niezwykła, psychodeliczna oprawa graficzna;
- Oryginalna ścieżka dźwiękowa dopasowująca się dynamicznie do sytuacji na ekranie;
- System kombosów oparty o zażywanie medykamentów, które otwierają przed Tobą zupełnie nowy wymiar – Tryb Skupienia spowalniający akcję, będący kluczowym elementem dla sukcesu na polu walki;
- Szeroki wachlarz broni w tym: kilka różnych strzelb, minigunów, berretta, katana, a nawet ołowiana rura;
- Mnóstwo sposobów na rozdarcie Twoich wrogów czy też mięsa armatniego, jeśli wolisz, na strzępy;
- Włączając – Super Kopniak! Umiejętność, dzięki której zaserwujesz swoim wrogom zupełnie darmową lekcję latania.
Darmowe demo Project Downfall jest już dostępne na Steam: https://store.steampowered.com/app/992730/Project_Downfall/, gdzie można również zakupić wczesnodostępową wersję gry.
Docelowo tytuł pojawi się również na platformach Xbox One oraz Nintendo Switch. Finalna data premiery na PC oraz konsolach zostanie ogłoszona w przyszłości.
Więcej informacji na temat gry można znaleźć na Steamie, Facebooku oraz na Twitterze.