Castle of Heart od t​eraz dostępne 33% ta​niej

Studio 7Levels – twórca Castle of Heart – nie ustaje w wysiłkach, aby bezustannie ulepszać swoją grę, wprowadzając do niej możliwie jak najwięcej zmian zgłaszanych przez społeczność.

Ostatnia aktualizacja Castle of Heart spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem graczy, co zachęciło twórców, do kontynuowania prac nad ulepszaniem tytułu. Dzięki temu gra została właśnie wzbogacona o możliwość wspierania telewizorów z funkcją full HD, a dodatkowo można ją zakupić 33% taniej!

Promocja dostępna jest w Nintendo eShop: https://www.nintendo.com/games/detail/castle-of-heart-switch, ale czas jej trwania jest ograniczony, warto więc nie odkładać decyzji o zakupie na później.

Najnowsza aktualizacja przyniosła nie tylko wsparcie dla ekranów z funkcją full HD, ale poprawiła również działanie gry oraz usunęła kłopoty z utrzymaniem stałej liczby klatek na sekundę podczas rozgrywki. Warto więc skorzystać z promocji oraz pobrać uaktualnienie, aby wcielić się w zaklętego w kamień rycerza, stawić czoła sługom złego czarnoksiężnika i uratować ukochaną.

Castle of Heart

O CASTLE OF HEART

W Castle of Heart przemierzysz 20 poziomów w 4. zupełnie odmiennych lokacjach luźno inspirowanych rzeczywistymi miejscami. Wszystkie przepięknie zaprojektowane w 3D, ze zmieniającymi się krajobrazami, warunkami pogodowymi i pełnymi szczegółów tłami.

Wędrując po świecie gry zetkniesz się z wieloma rodzajami wrogów przywołanych przez złego czarnoksiężnika, żeby Cię powstrzymać. Każdy z nich będzie wymagał od Ciebie opracowania odmiennej strategii walki. Dlatego tak ważny jest mądry dobór broni, którą otrzymasz do dyspozycji. Od płonących, zamrażających czy ogłuszających granatów, po potężny magiczny oręż i power up’y. Twój sukces w walce będzie zależał od trafnego oszacowania słabych stron przeciwnika i doboru odpowiedniego narzędzia walki.

Jakby tego było mało nie możesz zapominać o Twoim kamiennym ciele, które zaczyna się rozpadać, jak tylko Ty zaczynasz unikać walki. Stawianie czoła przeciwnikom stanowi dla Ciebie źródło energii, której potrzebujesz, żeby zachować integralność swojego ciała i poruszać się naprzód. Wystarczy, że na chwilę o tym zapomnisz, a Twoja energia spadnie do krytycznego poziomu szybciej niż się spodziewasz. Co z kolei będzie skutkować utratą jednej z rąk i sprawi, że przed wrogami obronisz się tylko pozostałym w drugiej dłoni mieczem.

Wszystko to czyni z Castle of Heart idealną mieszankę znanych i lubianych rozwiązań połączonych z nowoczesnym podejściem i oryginalnymi pomysłami. Tym samym gra znakomicie wykorzystuje możliwości platformy, na jaką została zaprojektowana i powinna oczarować zarówno fanów gatunku, jak i początkujących graczy.

Castle of Heart

CASTLE OF HEART – GŁÓWNE CECHY ROZGRYWKI
  • Unikalny główny bohater – rycerz zaklęty w kamień, którego tylko ciągła walka chroni przed rozpadem jego kamiennego ciała utrzymując go tym samym przy życiu;
  • 20 zróżnicowanych poziomów w 4 pięknych lokacjach luźno inspirowanych miejscami ze świata rzeczywistego;
  • Około 50 rodzajów broni – krótkiego i dalekiego zasięgu, pozwalających każdemu z graczy odnaleźć swój indywidualny styl walki;
  • Wsparcie dla technologii HD Rumble dodatkowo wzmacniające wrażenia płynące z gry;
  • Ponad 7 godzin wciągającej, emocjonującej rozgrywki;
  • Spektakularne walki z bossami na końcu każdej lokacji;
  • Zapierająca dech w piersi oprawa graficzna;
  • Liczne power up’y wpływające na urozmaicenie rozgrywki;
  • Dwa tryby trudności;

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na oficjalne stronie: www.7lvls.com oraz na Facebooku: https://www.facebook.com/7lvls/.