Call of Duty: Black Ops 4 ponad $500 mln w trakcie pierwszego weekendu dystrybucji

W pierwszych trzech dniach dystrybucji nowy blockbuster z serii Call of Duty przekracza 500 milionów dolarów zysku z globalnej sprzedaży

Call of Duty: Black Ops 4 od Activision zarobiło ponad 500 milionów dolarów z łącznej sprzedaży globalnej przez pierwsze trzy dni obecności na rynku, podczas gdy łączna liczba graczy wzrosła w stosunku do zeszłego roku. Przez trzy pierwsze dni po premierze Black Ops 4 ustanowiło nowe rekordy w historii marki: największej łącznej liczby graczy, średniej ilości godzin rozgrywki na gracza oraz łącznej ilości godzin rozgrywki na konsolach bieżącej generacji. Łączna liczba graczy w trzech trybach gry Black Ops 4 przez te trzy dni przewyższa wyniki zarówno zeszłorocznego Call of Duty: WWII, jak również Call of Duty: Black Ops 3 (kampania, multiplayer oraz zombie) w tym samym przedziale czasu od premiery.

Łączna liczba graczy i godzin rozgrywki podczas pierwszego weekendu dystrybucji zwiększa się z roku na rok

Będąc pierwszym Call of Duty wydanym poprzez Blizzard Battle.net, Black Ops 4 na PC rok w rok kontynuuje zwyżkowy trend z ponad dwukrotnie wyższą liczbą graczy podczas trzech dni po premierze.

Black Ops 4 podczas pierwszego weekendu było najczęściej oglądanym tytułem na Twitchu w historii marki

Dodatkowo, bazując na ilości obejrzanych minut materiałów wideo, nowy tytuł osiągnął najwyższy poziom oglądalności na Twitchu w ciągu premierowego weekendu w historii marki.

„Black Ops 4 cieszy się startem godnym blockbustera. Liczba graczy i godzin rozgrywki zwiększa się z roku na rok, a nasza oglądalność na Twitchu ustanowiła nowe standardy, co pokazuje jak dobrą zabawą jest oglądanie i gra w Blackout. Rezultaty pierwszego weekendu ponownie umiejscawiają Call of Duty na najwyższym poziomie świata rozrywki. Nasza sprzedaż cyfrowa ustanowiła nowe rekordy na wszystkich platformach, a ogólne wyniki są mocne. Bardzo ekscytuje nas tempo rozwoju Black Ops 4. Czeka nas jeszcze wiele, dopiero zaczynamy.”

Rob Kostich, wiceprezes i manager generalny Call of Duty

Black Ops 4

Od momentu premiery w zeszły piątek, Black Ops 4 zdążyło ustanowić na PlayStation nowy rekord globalnej sprzedaży cyfrowej pełnej wersji gry w dniu premiery poprzez PlayStation Store(* Najwyższa sprzedaż pełnej gry w dniu premiery w PlayStation Store według danych PlayStation). Stało się też najlepiej sprzedającą się globalnie w dniu premiery cyfrową grą na Xbox One w historii Activision(* Największa sprzedaż cyfrowa tytułu Activision na konsoli Xbox One w historii Activision w oparciu o dane Activision). Przez pierwsze trzy dni dystrybucji, sprzedaż cyfrowa wersji PC i ilość aktywnych graczy na tej platformie zwiększyła się znacząco w porównaniu do zeszłego roku.

Wyniki sprzedaży zawierają w sobie sprzedaż jednostkową Call of Duty: Black Ops 4 w wersji fizycznej oraz cyfrowej, włączając w to sprzedaż przepustki sezonowej, podczas trzech dni otwierających dystrybucję po oficjalnej premierze. Wyniki sprzedaży opracowano w oparciu o informacje sprzedażowe o klientach kupujących grę u dystrybutorów, dane GFK Chart-Track oraz wewnętrzne szacunki Activision. Informacje o łącznej liczbie graczy, łącznej ilości godzin rozgrywki oraz oglądalności na Twitchu opracowano w oparciu o dane Activision.