GAMENERD.PL

Call of Duty: Black Ops 4 ogrywane w kompletnych ciemnościach

Call of Duty: Black Ops 4 ogrywane w kompletnych ciemnościach

Dele Alli gra w Black Ops 4 w “najciemniejszym pokoju na świecie”, stworzonym specjalnie z okazji wielce oczekiwanej premiery

Po raz pierwszy, twórcy Vantablack – super-czarnej powłoki, która utrzymuje rekord świata w kategorii najciemniejszej substancji stworzonej przez człowieka – stworzyli najciemniejszy pokój na świecie do gry w Call of Duty: Black Ops 4. Każda powierzchnia tej unikatowej, gamingowej przestrzeni została pokryta specjalną wersją Vantablack zwaną VBx2, tworząc jedyne w swoim rodzaju architektoniczne doświadczenie dla gry Call of Duty: Black Ops 4 z premierą w piątek 12 października. Black Ops House, bo tak nazwano tę jedyną w swoim rodzaju scenerię, pochłania niemal całe światło, tworząc optyczną iluzję grania w całkowitych ciemnościach.

Surrey Nanosystems z siedzibą w Wielkiej Brytanii opracowało Vantablack głównie na użytek programów kosmicznych, ze względu na swoje unikalne właściwości pochłaniania 99,965% naturalnego światła. Powłoka VBx2, użyta do stworzenia Black Ops House, została opracowana w taki sposób, by zredukować światło odbite do takiego poziomu, by dostrzeżenie jakichkolwiek konturów znajdującego się w niej obiektu było niemal niemożliwe. Dzięki temu każdy trójwymiarowy obiekt osadzony w tej przestrzeni sprawia wrażenie hipnotyzującej, dwuwymiarowej czarnej masy.

Zarówno wewnętrzna, jak i zewnętrzna warstwa Black Ops House została pokryta powłoką VBx2. Na każdego, kto wejdzie do środka czeka najpierw spacer po długiej na 40 metrów platformie, co daje poczucie przechadzania się po całkowitej pustce. Dopiero po przekroczeniu rozsuwanych drzwi oczom gracza ukaże się monitor z konsolą PlayStation 4 Pro, gdzie będzie mógł w pełni zanurzyć się w jedynej w swoim rodzaju rozgrywce.

[quote style=”1″ author=”Ben Jensen z Surrey Nanosystems”]“Odkąd opracowaliśmy Vantablack mieliśmy szansę współpracować z wieloma podobnie myślącymi partnerami, dzięki którym mogliśmy wdrożyć nasze produkty w nowy i pomysłowy sposób. Wszyscy jesteśmy graczami i fanami Call of Duty, więc kiedy nawiązaliśmy kontakt z Activision i zaczęliśmy wspólnie omawiać pomysły, nie mogliśmy się doczekać, aby wcielić ów projekt w życie. Po raz pierwszy stworzyliśmy pokój w całości pokryty warstwą XBx2, więc jest to najciemniejszy pokój stworzony przez człowieka. Przyszłość rozrywki to coraz bardziej wciągające doświadczenia. Co może być bardziej wciągające niż to?”[/quote]

Black Ops 4

[quote style=”1″ author=”David Tyler, wiceprezes Call of Duty, Activision”]“Black Ops 4 to najgłębszą i najbardziej wciągającą odsłona Black Ops, którą Treyarch kiedykolwiek stworzył, więc jest to niesamowita okazja, by stworzyć pasującą do niej przestrzeń. Black Ops House to nieskończenie ciemna, gamingowa przestrzeń, która całkowicie zanurza gracza w rozgrywce. Niezależenie od tego czy grasz w tryb Multiplayer, czy doświadczasz zupełnie nowego trybu battle royale – Blackout, czy zapewniasz sobie dreszczyku emocji w trybie Zombie; to jedyne w swoim rodzaju gamingowe doświadczenie wynosi wrażenia z gry na zupełnie nowy poziom. To był fascynujący i dający ogrom radości sposób na świętowanie premiery Black Ops 4.”[/quote]

Pośród tych, którzy grali w Call of Duty: Black Ops 4 w Black Ops House był Dele Alli, który stwierdził:

[quote style=”1″ author=””]”To niesamowite doświadczenie móc grać w Black Ops w kompletnych ciemnościach. Poczułem się tak, jakbym sam był w grze! Chciałbym mieć taki pokój tylko dla siebie!”[/quote]

Black Ops House został zaprojektowany przez Asif Khan, wielokrotnie nagradzane londyńskie studio projektowe ściśle łączące architekturę z technologią.

[quote style=”1″ author=”Asif Khan”]“Podobnie jak wielu z mojego pokolenia, dorastałem w domu, w którym salon z telewizorem były domyślną scenerią, ale tutaj mieliśmy szansę na ponowne wyobrażenie sobie całego wrażenia związanego z graniem w gry. Wynieśliśmy postrzeganie przestrzeni i czasu przez graczy na nowy poziom; od momentu, gdy przyjdzie im stanąć w progu, aż do momentu, gdy ujrzą drzwi i zanurzą się w nieskończonej pustce. Jako studio projektowe pragniemy odkrywać i ulepszać ludzkie doświadczenia. Jesteśmy podekscytowani, że mogliśmy zamazać granice między projektowaniem przestrzennym a doświadczeniem cyfrowym.”[/quote]

Uczestnicy eksperymentu mogli zmierzyć się z Call of Duty: Black Ops 4 w trybie Multiplayer, Zombie oraz Blackout.

Gra Call of Duty: Black Ops 4 jest wydawana przez Activision i tworzona przez Treyarch przy dodatkowym wsparciu developerskim od Raven Software. Tytuł ten ukaże się na PlayStation 4, Xbox One oraz PC w dniu 12 października. Black Ops 4 na PC to w pełni zoptymalizowane doświadczenie, po raz pierwszy w historii dostępne na Battle.net, gamingowej usłudze od firmy Blizzard Entertainment.

Po więcej informacji na temat tej gry zachęcamy do odwiedzenia: www.callofduty.com, www.youtube.com/callofduty oraz śledzenia kanałów @CallofDuty i @Treyarch na Twitterze, Instagramie oraz Facebooku.